JAK NA BOLESTIVOST A ZTUHLOST KRČNÍ PÁTEŘE

30.12.2017

Dobré sobotní ráno. Probudili jste se a máte "nejak podivně" zatuhlý bolestivý krk nebo omezený pohyb hlavou? Co teď? Řeknete si: " Mám řídit auto, dlouhá cesta přede mnou, jak jen budu couvat? (Vím, že dovedu couvat i pomocí zpětných zrcátek.) Co teď?". Nezbývá nic jiného než si pomoc sám pomocí cviků nebo mi zavolat- https://www.lecebneterapieamasaze.cz/kontakt2/.

Připravila jsem dnes jeden z odkazů na protahovací cviky. Protože každý z nás je individualistou..mi třeba stačí podle příkladu ve videu jen první tři cviky, které doporučuji provádět i mým klientům. Pravidelnosti cvičení si rychle pomůžete od problémů. Pokud máte obavy z prvního cvičení, nechte si vysvětlit a vyhledejte radu odborníků. SAMOZŘEJMĚ, ŽE V PŘÍPADĚ POÚRAZOVÉHO STAVU NECVIČÍME, ALE VYHLEDÁME LÉKAŘE!!! TO SE TÝKÁ I V PŘÍPADĚ DLOUHODOBĚ PŘETRVÁVAJÍCÍCH BOLESTÍ A PROBLÉMŮ S KRČNÍ PÁTEŘÍ.

zde jeden z odkazů:

https://www.youtube.com/watch?v=Vr5aUZ1c3KQ&feature=share